حفظ کارکنان

هنوز شرکت‌ها با خطر استعفای کارکنان روبرو هستند و هزینه جایگزینی یک کارمند می‌تواند از یک دوم تا دو برابر حقوق سالانه کارمند متغیر باشد. بنابراین داشتن استراتژی برای حفظ کارکنان یک موضوع کلیدی است.

برای جذب بهترین استعدادها، پاداش و مزایا باید رقابتی باشد. سازمان‌ها همچنین باید فرهنگ خود را ارزیابی کنند، زیرا می‌تواند بر احساس نامزدها در مورد پیوستن به یک شرکت تأثیر بگذارد. کارفرمایانی که می‌توانند این کار را با موفقیت انجام دهند، برنده نهایی در جنگ استعدادها خواهند بود.

رفاه کارکنان

برای حفظ کارکنان اطمینان حاصل کنید که مزایای کارکنان و فرهنگ شرکت با پنج اهرم کلیدی رفاه کارکنان جذاب است:

بهزیستی سلامت روان: برنامه‌های کمک به کارکنان (EAP)، دسترسی به برنامه های آموزشی / درمانگر سلامت روان، سلامت و تندرستی

رفاه جسمانی: بیمه درمانی، برنامه‌های سلامتی، حق عضویت باشگاه

اجتماعی: انعطاف‌پذیری، تعادل بین کار و زندگی، حمایت از اهداف شخصی

رفاه شغلی: آموزش و توسعه، مربیگری و کوچینگ، بازپرداخت شهریه، پیمایش تحرک داخلی، و

امنیت مالی: پاداش، مزایای بازنشستگی، سلامت مالی و آموزش.

درک کنید که کارکنان برای چه چیزهایی ارزش قائل هستند

روشی که مزایا ساختار می‌یابند و به کارکنان منتقل می‌شوند، تأثیر قابل‌توجهی بر نحوه ارزش‌گذاری و استفاده از آن‌ها در طول استعفای بزرگ دارد. مزایا نباید به‌عنوان یک راه‌حل برای همه در نظر گرفته شود، بلکه باید به‌عنوان یک بسته شخصی‌سازی‌شده که نیازهای هر کارمند را برآورده می‌کند.

مزایای سنتی مانند مرخصی و بیمه مراقبت های بهداشتی برای اکثر کارمندان داده شده است. اما اینکه چگونه کسب و کارها مزایای اضافی و غیر سنتی را در اولویت قرار می‌دهند می‌تواند بر اساس جمعیت شناسی نیروی کار متفاوت باشد. زمانی که تصمیم می‌گیرند چه چیزی برای آنها مهم است، ممکن است سن و سال کارکنان را در نظر بگیرند.

اگر مطمئن نیستید که چه مزایایی برای کارمندان شما ارزش محسوب می‌شود، از آنها سوال کنید. یک گروه متمرکز یا نظرسنجی می‌تواند ابزار مفیدی برای تعیین کمیت علاقه و درک مزایای بیشتر باشد. با استفاده از حساب‌های تخصصی، کارفرمایان می‌توانند یک برنامه مزایای متناسب با نیازهای کارکنان ایجاد کنند. این برنامه‌های تاثیرگذار به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا همه جنبه‌های برنامه، از جمله نیازهای مالی، استفاده و واجد شرایط بودن را ایجاد کنند.

ارتقاء، بهبود بسته‌های مزایا

انعطاف‌پذیری کلید موفقیت است. تنظیم و به روز ماندن با روندها و فرصت‌های جدید به شما کمک می‌کند نیروی کار فعلی خود را حفظ کنید. ارائه بسته‌های مزایا به‌روز و حقوق رقابتی، زمینه را برای جذب و حفظ استعدادها فراهم می‌کند. مطمئن شوید که مزایا و بسته پاداش خود را در لیست‌های شغلی برجسته کنید.

هنگامی که کارمندان جدید استخدام می شوند، تشکیل جلسه برای توضیح مزایای شرکت و کمک به آنها برای ثبت نام ضروری است. اطمینان حاصل کنید که کارکنان ارزش مزایایی را که ارائه می‌دهید را درک می‌کنند. علاوه بر ارتباط مستقیم، خدمات تحت پوشش و برنامه‌های پاداشی را که ممکن است در خدمات بیمه شرکت تعبیه شود برجسته کنید.

کارفرمایان همچنین باید به ارتقای مزایای خارج از ثبت نام آزاد توجه کنند. به کارکنان کمک کنید مزایایی را که می‌توانند در طول سال اضافه یا تغییر دهند، درک کنند. این به کارمندان کمک می‌کند تا از مزایای خود بیشترین بهره را ببرند و به کارفرمایان کمک می‌کند تا درک کنند که کارکنان برای چه چیزی ارزش قائل هستند.

ارزش کارمندان را اضافه کنید

شرکت‌ها در ارائه مزایای منحصر به فردی که معمولاً در سایر محیط‌های کاری یافت نمی‌شوند، موفقیت کسب کرده‌اند. به دنبال فرصت‌هایی برای جلب توجه به نیازها یا علایق شخصی باشید. یک استراتژی پاداش کلی را در نظر بگیرید که در آن کارمندان می توانند از بین مزایای مختلفی که برای آنها مهم است انتخاب کنند. R

مطالب مرتبط:

شیوه‌های بد مدیریت که فرهنگ سازمان را تضعیف می‌کند

فرهنگ سازمانی و ارتباطات مؤثر در سازمان

چگونه فرهنگ سازمانی را ارتقا دهیم؟

انیاگرام در استخدام و تأمین نیروی انسانی

چگونه در طول مصاحبه بر نقاط قوت شخصی خود تأکید کنید

نرم افزار ارزیابی عملکرد

OKR چیست؟

Summary
Author Rating
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Software Name
سنجمان
Operating System
وب اپلیکیشن
Software Category
نرم افزار سازمانی منابع انسانی
Landing Page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست