معرفی سایت‌های کاریابی و آگهی استخدام

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های منابع انسانی جذب و استخدام است. در صورتی که شما فرد مناسبی را در شغل درست در سازمان جذب کنید نیاز کمتری به نظارت در آینده خواهید داشت. هزینه‌های استخدام در طول زمان به سازمان شما بازخواهد گشت. یکی از حلقه‌های زنجیره فرآیند استخدام سایت‌های کاریابی و آگهی استخدام ‌می‌ باشند. در این مقاله ‌می‌خواهیم به بررسی سایت‌های کاریابی و خدمات و قیمت آنها  بپردازیم تا شما انتخاب‌های بیشتری برای پخش آگهی‌ استخدام خود به عنوان کسب و کار یا گذاشتن رزومه‌ها به عنوان کارجو در سایت‌ها داشته باشید.

ایران تلنت

ایران تلنت یکی از قدیمی‌‌ترینسایت‌های کاریابی و آگهی استخدام هستش که از نظر تعداد رزومه احتمالا بزرگترین جامعه رو داره. هزینه‌های زیادی هم برای خدماتش ‌می‌گیره. مدل ایران تلنت فروش حق دسترسی ماهانه و سالانه برای دسترسی سازمان شما به دیتا بیس رزومه‌ها هستش. شنیده‌ها حاکی از اینه ماهانه حداقل ۷۰۰ ۸۰۰ هزار تومان برای کوچکترین فرصت شغلی ‌می‌گیره. سایت ایران تلننت  قدیمی‌ خوب طراحی نشده بود (UI,UX). جدیدا سایت رو آپدیت کردند هر چند زیباتر شده ولی بسیار کنده. مدتی است که ایران تلنت به فکر گسترده کردن خدمات خود افتاده. دو سه سالی هستش که گزارش سالانه حقوق ‌میده و به سازمان‌ها ‌می‌فروشه شما هم ‌می‌ توانید با شرکت در نظرسنجی یه نمونه کوتاه گزارش رو در انتهای سال داشته باشید.

سایت ایران تلنت

جابینجا

جابینجا یکی از بهترین سایت‌های کاریابی و آگهی استخدام ایرانیه که از سال ۹۵ شروع به کار کرده. به عنوان یکی از اولین مشتری‌هاش ‌می‌تونم بگم که واقعا در ز‌مینه پشتیبانی و توسعه محصول خوب عمل کردند. مدل جابینجا انتشار موقعیت شغلی و دریافت ۹۰ هزارتومان به ازای یک ماه باز بودن موقعیت شغلی هستش. شما ‌می‌ توانید با ابزارهای شتابدهی جابینجا به بیشتر دیده شدن آگهیتون کمک کنید. تجربه شخصیم نشون داده که ‌میزان رزومه‌های خوب در جابینجا به نسبت یک سال پیش در حال کاهشه. ا‌میدوارم مسئولان توجه کنند! راستی جابینجا اولین آگهیش رو رایگان ‌میده حتما امتحان کنید.
سایت جابینجا

جاب ویژن

برخواسته از نمایشگاه کار شریف هستش و بهترین پایگاه رزومه بچه‌های دانشگاه شریف هستش. به شخصه ترجیح ‌می‌دم از بچه‌های شریف استخدام نداشته باشم چون تجربه همکاری خوبی ندارم.  اگه کار تکنولوژیک خفن دارید انجام ‌می‌دهید و صبر و تحملتون برای کار با بچه‌های شریف بالاست ، باید از این سایت استفاده کنی. بسته‌های جاب ویژن از ۱ آگهی به مدت ۴۵ روز و به قیمت ۱۴۰ هزارتومان شروع ‌می‌شه و خدمات متنوعی داره.یه سری آزمون هم جاب ویژن داره برای روان سنجی و مهارت سنجی که در نمونه‌های قبلی موجود نبود.

سایت جاب ویژن

حا‌می‌ کار

حا‌می‌ کار هم از سایت‌های قدیم کاریابی هستش که مدلش سرچ در رزومه‌ها هستش.  البته گذاشتن رزومه و آگهی استخدام رایگانه ولی اگر بخواید تبلیغ کنید از شما ۸۰ هزار تومان با مخلفاتش ‌می‌گیره. حا‌می‌ کار جدیدا اون ظاهر قدیمی‌ رو گذاشته کنار و یه لباس جدید تنش کرده واقعا بهتر و زیباتر از قبل هستش. یه درصد زیادی از رزومه‌های حا‌می‌ کار قبلا به درد نمی‌خورد یا وقتی زنگ ‌می‌زدی ‌می‌گفت من الان چندماهه مشغول به کارم ا‌میدوارم با تغییراتی که در سیستمشون ‌می دهند این مشکل رو حل کنند.

سایت حا‌می‌‌کار

ای استخدام

یکی دیگه از سایت‌های قدیمی‌ آگهی استخدام که در تلگرام به شدت فعاله و یک کانال ۶۰ هزار نفری هم داره. قیمت درج آگهی در این سایت و مدلش شبیه جابینجا هستش البته آگهی‌های سایت در کانال تلگرام هم منتشر ‌می‌ شوند که این مورد خودش احتمال ارسال رزومه‌های بیشتر رو به وجود می‌آره. در یک پست به صورت جداگانه به معرفی کانال‌های تلگرا‌می‌ کاریابی خواهیم پرداخت تا بتوانید از این کانال‌‌ها برای پخش آگهی‌های شغلیتون استفاده کنید.من خودم یکبار خیلی قبل به ای استخدام آگهی دادم که نتیجه اش به نظرم بد نبود.

سایت ای استخدام

ایران استخدام

این سایت هم فکر کنم به یک کانال کاریابی تلگرا‌می‌ متصله و تقریبا شبیه ای استخدامه. که من تا به حال ازش استفاده نکردم.

سایت ایران استخدام

البته کلی سایت دیگه هم برای پخش آگهی استخدا‌م شما وجود داره که اینجا معرفیشون نکردیم. مثل: تلنت یاب، جاب با ما، کاریابی ایران، کاربانک‌، جاب ایران، ایران جاب، آناناس جاب و سایت‌های دیگری هم هر روز دارن به این لیست اضافه ‌می‌‌شوند. در صورتی که شما در باره‌ی هر یک از این سایت‌ها تجربه‌ای داشتید حتما به عنوان نظر زیر این پست بیان کنید تا دیگران هم بتوانند از تجربه شما استفاده کنند.

مشکل بزرگ سایت‌های کاریابی و آگهی استخدام

درسایت‌های کاریابی و آگهی استخدام شما معمولا یک صفحه مدیریت رزومه‌های دریافتی دارید که ‌می‌تونید رزومه‌هایی رو که ارسال ‌می‌شه مدیریت کنید. حالا فرض کنید شما ‌می‌خواید از دوتا از این سایت‌ها استفاده کنید. باید دوتا اکانت رو مدیریت کنید همینطور در طول زمان تعداد اکانت‌هاتون زیاد ‌می‌شه بعد یکدفعه ‌می‌بینید عملا نمی‌تونید یه رزومه خوبی رو که قبلا دیدید پیدا کنید. این گسستگی اطلاعات به شما صدمه ‌می‌زنه این سایت‌ها هم حاظر نیستند لینک شرکت شما رو در یک سایت آگهی استخدام دیگه بذارند چون رقیبشونه. گاهی هم شما ‌می‌خواید در طول زمان در کانال‌هایی به غیر از این سایت‌ها فرصت شغلی رو پخش کنید و  اگه به این سایت‌ها پول تبلیغات رو نداده باشید اصلا فرصت شغلیتون فعال نمی‌شه.در نتیجه مجبورید آدرس ایمیل بدید و این نقطه شروع گم شدن رزومه‌ها در ایمیله!

سنجمان اومده که این مشکل رو  برای مدیران منابع انسانی حل کنه شما ‌می‌توانید صفحه سازمان خودتون رو در سنجمان داشته باشید و فرصت‌های شغلیتون رو ایجاد کنید و این لینک رو در این سایت‌ها پخش کنید چون سنجمان رقیب این سایت‌ها نیست دلیلی وجود نداره که اجازه انتشار ندهند. به همین دلیل سنجمان اومده با سایت جاب ویژن متصل شده و در طول زمان هم ‌می‌خواهد به بقیه این سایت‌ها متصل بشه  تا شما بتوانید از طریق سنجمان آگهی‌هاتون رو در این سایت‌ها پخش کنید. این به شما کمک ‌می‌کنه تجمیع شده تمام رزومه‌هاتون رو داشته باشید. در طول زمان با استفاده از فیلتر‌های مختلف سنجمان که در هیچ سایت و ایمیلی موجود نیست به ارزیابی رزومه‌های دریافتی بپردازید. برای استفاده از این قابلیت با ثبت نام در سنجمان به قسمت جذب و استخدام بروید و فرصت‌های شغلی مورد نظر خود را ایجاد کنید.

پیشنهاد میکنم خوندن مقاله سیستم ردیابی کارجویان (ATS)  رو از دست ندید.

مقاله معرفی سایت‌های کاریابی و آگهی استخدام

برای دریافت مقاله فوق به صورت فایل word و pdf کلیک کنید:

مقاله های مرتبط: کانال‌های آگهی استخدام تلگرام / آگهی استخدام ( روش‌های پخش )

Summary
Author Rating
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Software Name
سنجمان
Operating System
online
Software Category
نرم افزار منابع انسانی
Price
0
, ,

پست های مرتبط

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست