ارزیابی عملکرد کارکنان
برای دریافت مشاوره

کلیک کنید

بررسی  نرم افزار های ارزیابی عملکرد

بررسی و مقایسه بهترین نرم افزارهای ارزیابی عملکرد به شما کمک می‌کند تا بتوانید مطابق با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله، نرم افزارهایی را بررسی خواهیم کرد که تجربه بررسی عملکرد موثری را هم برای کارکنان و هم برای شرکت فراهم می‌کند. اجازه دهید نرم افزار ارزیابی عملکرد شرکت‌های کوچک را در زیر بررسی کنیم.

شماره ۱) نرم افزار ارزیابی عملکرد Trakstar  

نرم افزار ارزیابی عملکرد Trakstar برای بررسی عملکرد شخصی‌ و دریافت بینش‌های عملی در زمان واقعی، یکی از بهترین‌ها است. این نرم افزار یک راه حل مدیریت عملکرد کاملأ خودکار است که فرآیند بررسی کارمندان را ساده می‎کند. همچنین بررسی عملکرد را برای تیم‌ها و کارکنان فردی سفارشی کند. این ابزار با نمایش اقدامات در دست بررسی و یادآوری ارسال ایمیل خودکار، اطمینان حاصل می‌کند که ارزیابی‌کنندگان به طور منظم برای ارائه ارزیابی‌های به موقع کارمندان مطلع می‌شوند. این نرم افزار بازخورد ۳۶۰ درجه را در زمان واقعی تسهیل می‌کند. این نرم افزار همچنین بینش‌های ارزشمندی را در قالب گزارش ها و تحلیل‌های جامع و بصری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزارش‌ها می‌توانند سوگیری‌های ارزیاب را شناسایی کنند، عملکردهای برتر را بیابند، عملکرد کارکنان را مقایسه کنند و تاریخچه عملکرد یک کارمند را بررسی کنند و نقاط قوت او را شناسایی کنند.

قیمت:
قیمت‌گذاری بر اساس تعداد کارکنان در سازمان صورت می‌گیرد. هر چه تعداد کارکنان یک کسب و کار بیشتر باشد، به ازای هر کارمند میزان کمتری پرداخت می‌کند.

۲) نرم افزار ارزیابی عملکرد Reviewsnap

نرم افزار ارزیابی عملکرد Reviewsnap،  که به عنوان یک پلتفرم مدیریتی با عملکرد ساده، قابل تنظیم و خودکار، جزء بهترین‌ها است.همچنین این پلتفرم آنلاین مدیریت عملکرد، با قابلیت ارزیابی عملکرد، بازخورد ۳۶۰ درجه، یادداشت عملکرد، تنظیم هدف و گزارش است. قابلیت‌های آماری آن، در شناسایی نقاط قوت و ضعف افراد، بخش‌ها و کل سازمان استفاده می‌شود. این نرم افزار همچنین به کاربران اجازه می‌دهد اهداف را تعیین کرده و پیشرفت خود را در زمان واقعی پیگیری کنند. علاوه بر این، این ابزار، دارای یک سیستم خود بازبینی است که به کارمندان اجازه می‌دهد اطلاعات خود را اضافه یا ویرایش کنند.

قیمت:

از یک مدل قیمت‌گذاری مبتنی بر مظنه قیمت پیروی می‌کند. شما می‌توانید یک نسخه نمایشی زنده درخواست کنید.

۳) نرم افزار ارزیابی عملکرد Synergita

نرم افزار ارزیابی عملکرد Synergita ، برای ارائه بهترین راه حل های مدیریت عملکرد مداوم، مشارکت کارکنان و راه‌حل‌های OKR برای ایجاد تیم هایی با عملکرد بالا،  بهترین است. این نرم افزار مدیریت عملکرد کارکنان، چابکی و مشارکت کارکنان را می‎سنجد، و راه‌حل‌های OKR را برای سازمان‌هایی که به دنبال دستیابی به رشد و شکوفایی مبتنی بر عملکرد بالا هستند، فراهم می‌کند.

۳۵۰۰۰۰ کاربر از  بیش از  100+ شرکت در سراسر جهان از جمله بخش‌های IT/ITES، تولید، داروسازی، خدمات مالی/فین‌تک، خرده‌فروشی و بخش‌های غیرانتفاعی به Synergita برای مدیریت عملکرد کارکنان، تعامل، و OKR اعتماد دارند.

امکانات:
  • تجزیه و تحلیل احساسات مبتنی بر هوش مصنوعی برای حفظ و پرورش فرهنگ بازخورد مثبت در سراسر سازمان.
  • یک راه حل OKR کم حجم و نتیجه‌گرا، سازمان ها را قادر می سازد OKR را فورأ برای تیم‌های عملکردی خاص یا در سراسر سازمان ها راه اندازی کنند.
  • قابلیت های عمیقی مانند مدیریت هدف ماتریسی، بررسی های مداوم، بازخورد ارزیابی ۳۶۰ درجه، مدیریت تبلیغات هوشمند، اتوماسیون کامل دیجیتالی عملکرد را فراهم می‌کند.
  • سنجش پایبندی کارکنان به فرهنگ شرکت در سراسر سازمان.
  • داشبوردها و گزارش‌های قابل تنظیم برای کمک به افراد خوش‌فکر و تجزیه و تحلیل عملکرد آن‌ها.
قیمت:

پایه: ۵ دلاربه ازاء هر کاربر در ماه

۴) نرم افزار ارزیابی عملکرد BambooHR

نرم افزار ارزیابی عملکرد BambooHR، بهترین ابزار برای مدیریت منابع انسانی با خدمات کامل است. طراحی یک فرآیند ارزیابی عملکرد قوی، تنها یکی از مجموعه عملکردهایی است که این نرم افزار مدیریت منابع انسانی انجام می‌دهد. این نرم افزار به کسب و کارها کمک می‌کند تا بینشی دقیق از نیروی کار خود داشته باشند. این نرم افزار ارزیابی همکاران را تسهیل می‌کند، به این معنی که همه ذینفعان می‌توانند در فرآیند ارزیابی شرکت کنند و بازخورد صادقانه خود را در مورد عملکرد یک کارمند ارائه دهند. گزارش‌های عملکرد دقیقی را به کاربران ارائه می‌دهد که به شناسایی کارکنان با عملکرد بالا یا پایین کمک می‌کند، عملکرد کارکنان را مقایسه می‌کند، و پیشرفت را در طول سال‌های خدمت در زمان واقعی ردیابی می‌کند.

این نرم افزار همچنین به مدیران اجازه می دهد تا با استفاده از  یادداشت‌های مروری که در گزارش‌ها تعبیه شده است، اهداف خود را تعیین کرده و پیشرفت خود را نظارت کنند. این گزارش های بصری را می توان برای یافتن زمینه های بهبود، شناسایی مسائل اصلی و حتی جلوگیری از اشتباهات پیش از وقوع آن‌ها استفاده کرد.

امکانات:
  • ارزیابی همکاران
  • بازخورد به موقع به دلیل یادداشت‌ها و یادآوری‌های ایمیل خودکار
  • هدف‌گذاری و پیگیری
  • گزارش های  بصری عملکرد
مزیت رقابتی
  • یک فرآیند بررسی عملکرد پیشرفته را در ترکیب با سایر ویژگی های مدیریت منابع انسانی ارائه می دهد.
  • به شرکت این امکان را می‌دهد تا گزارش‌های عملکرد جامعی تهیه کنند که تصویر واضحی از عملکرد یک کارمند ارائه می‌دهد.
  • از این ابزار برای ارائه بازخورد مستمر به کارکنان می‌توان استفاده کرد و به ویژه در مورد تعیین و ردیابی اهداف در زمان واقعی برتری دارد.
قیمت

به صورت آزمایشی رایگان در دسترس است

نتیجه گیری

امروزه سازمان‌ها به مزایای نرم افزار های ارزیابی عملکرد آگاه هستند. همانطور که از روش‌های سنتی به سمت جایگزین‌های نسبتاً پیشرفته حرکت می‌کنیم، انجام ارزیابی عملکرد منعطف، شخصی شده و خودکارتر اهمیت یافته است. اگر سازمانی به دنبال شناسایی افراد ضعیف و ابداع استراتژی هایی برای حفظ کارکنان ماهر باشد، چنین راه حل هایی ضروری است.

اگر به دنبال یک راه حل مدیریت منابع انسانی با خدمات کامل که بررسی عملکرد یکی از ویژگی‌های کلیدی آن باشد هستید، سنجمان را انتخاب کنید.

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد سایر نرم افزار های ارزیابی عملکرد مثل Lattice، Small Improvement، AssessTEAM، ClearCompany، CRG emPerform، Eloomi، Hibob، Kissflow، Namely، Lanteria HR، کلیک کنید

پیشنهاداتی برای مطالعه بیشتر:

برای دریافت فایل wor و pdfکلیک کنید:

Summary
Author Rating
Aggregate Rating
5 based on 1 votes
Software Name
نرم افزار منابع انسانی آنلاین سنجمان
Operating System
نرم افزار منابع انسانی آنلاین سنجمان
Software Category
وب اپلیکیشن
Landing Page

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست