:

نرم افزار ارزیابی عملکرد
برای دریافت دمو

کلیک کنید

محیط کار امروزی بیش از هر زمان دیگری رقابتی است و متخصصان منابع انسانی دائماً به جذب، حفظ و مدیریت کارکنان جدید نیاز دارند تا افراد و کسب و کارها بتوانند پیشرفت کنند. اینجاست که راه‌حل‌های نرم‌افزاری منابع انسانی می‌توانند به متخصصان منابع انسانی در کارهایی مانند ردیابی کارجو (AT)، مدیریت پاداش‌ها (BA)، حقوق و دستمزد و مدیریت عملکرد (PM)، و آموزش کمک کنند. در نتیجه استفاده از ابزارهای عالی منابع انسانی، می توان از نیروی کار پشتیبانی کرد و شرکت را بهتر سازماندهی و بهره وری کرد. در مقاله های پیشین به مقایسه نرم افزارهای خارجی پرداختیم، در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از کارآمدترین نرم افزارهای داخلی بپردازیم.

۱٫  نرم افزار ارزیابی عملکرد سنجمان

نرم افزار ارزیابی عملکرد سنجمان به شما کمک می‌کند تا پاسخ سوالات خود را بیابید!! حتما تا به حال با این مشکل رو به رو شدید که آیا کارمندان شما از بهره وری کافی برخوردارند یا خیر؟ در چه زمینه ای باید به سازمان آموزش داد ؟ آیا حقوق کارمندان با میزان عملکردشان در سازمان متناسب است؟ بین پرسنل سازمان تعارض وجود دارد؟ سنجمان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه‌ی منابع انسانی است که به شما کمک می‌کند تا یک سیستم ارزیابی جدید ایجاد می کنید و استراتژی و وزن دهی خود را برای مدیریت عملکرد اعمال می کنید. با استفاده از ابزار ارزیابی سنجمان و مشاوره و راهنمایی متخصصان و کارشناسان این شرکت می‌توانید بهترین شاخص‌های مخصوص به هر شغل را به عنوان شاخص ارزیابی در نظر بگیرید و آنلاین و سریع ارزیابی کنید، همچنین شاخص‌های مخصوص به سازمان خود تعریف کنید.

مزیت رقابتی سنجمان

مزیت رقابتی نرم افزار سنجمان این است که، شرایطی را فراهم می‌کند تا در صورت نیاز، ارزیابی به صورت ناشناس انجام شود تا افراد تحت تاثیر شناسایی خودشان توسط دیگران نظر ندهند. در کنار این ارزیابی مدل‌های مختلفی دارد در مواردی ارزیابی مدیر کافی است گاهی باید ارزیابی ترکیبی ۳۶۰ درجه و مدیر انجام داد و به این ارزیابی ها وزن داد . سنجمان این امکان را دارد که تمام مدل‌های علمی مشهور ارزیابی را در اختیار شرکت شما قرار دهد. از دیگر محاسن این نرم افزار قابلیت ارائه‌ی نمودارهای زیبا و چشم نواز از روند پیشرفت سازمان می‌باشد تا بتوانید این گزارش پیشرفت را به مدیران بالا دستی خود ارائه دهید. کارنامه‌های نموداری و گرافیکی سنجمان به شما کمک می کند بدون هیچگونه نرم افزارهای جانبی کارنامه‌های قابل تحلیل داشته باشید مزیت رقابتی این نرم افزار در مقایسه با نمونه های مشابه، آنالیز داده‌های ارزیابی، به صورت کاربردی است.

به یاد داشته باشید ارزیابی بدون واکنش سازمان مثل حقوق و مزایا در طول زمان تاثیر خود را از دست می دهد برای همین خروجی ارزیابی عملکرد ما به حقوق و دستمزد متصل است.

۲٫ نرم افزار ارزیابی عملکرد چارگون

نرم افزار ارزیابی عملکرد چارگون، امکانات مدیریت کارکنان و عوامل کارکردی پرسنل را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار از طریق یکپارچگی با دیگر نرم‌افزارهای دیدگاه و همچنین ساختار داینامیک خود قابلیت‌های متنوعی در پوشش‌دهی به انواع متدهای مرسوم در حوزه سنجش عملکرد کارکنان ارائه می‌دهد.

۳٫ نرم افزار ارزیابی عملکرد جهان گستر پارس

نرم افزار ارزیابی عملکرد جهان گستر پارس، با تولید سامانه‌های حضور و غیاب و مدیریت پرسنلی این امکان را برای مدیران فراهم ساخته تا با دسترسی آسان به اطلاعات ورود و خروج پرسنل سازمان از وضعیت حضور آنها اطلاع یافته وجهت ارتقا بهره وری کارکنان خویش از انواع گزارشات کاربردی استفاده نمایند.

۴. نرم افزار ارزیابی عملکرد سیمرغ

نرم افزار ارزیابی عملکرد سیمرغ، مبتنی بر فرآیندهای مدیریت عملکرد طراحی شده است. هدف گذاری، بهبود عملکرد، امکان ثبت وقایع حساس، بازخورد، توسعه فردی و توجه به جنبه های تعاملی، رفتاری و اقناع سازی در فرآیند طراحی از ویژگی های این نرم افزار است. طراحی آن به گونه ای است که همراستایی عملکرد در سه سطح فرد، واحد و سازمان را مورد توجهاست. همچنین امکان ارتباط با فرآیندهای دیگر را به صورت یکپارچه فراهم می کند.

۵٫ بهین گستر گیتی(PAS MASTER)

نرم افزار ارزیابی عملکرد بهین گستر گیتی، وظیفه سنجش عملکرد کارکنان سازمان را بر مبنای فعالیت‌ها و شاخص‌های عملکردی به عهده دارد. در این سیستم دوره‌های ارزیابی ای که می‌خواهید در آنها ارزیابی داشته باشید، و نیز چارت سازمانی، پست‌های سازمانی، و پرسنل تعریف می‌شوند. سپس مجموعه‌ای از شاخص‌های ارزیابی تعریف می‌شوند که هر یک از پرسنل، نسبت به آنها امتیازاتی خواهند داشت. به عبارتی هر یک از افراد در هر یک از دوره‌های ارزیابی و در هر یک از این شاخص‌ها امتیازی را بدست می‌آورد. 

۶٫ نرم افزار ارزیابی عملکرد اسپیدیاس

این نرم افزار قادر به شناسایی و اولویت­ بندی شاخص­ های ارزیابی عملکرد سازمان­ها در چارچوب ۳۶۰ درجه از طریق اصلاح، پیاده­ سازی و برابر ساختن زیرشاخص ­ها است. که با یکپارچه ­سازی ارزیابی با در نظر گرفتن سهم هر شاخص در دستیابی به چشم ­انداز، مأموريت و اهداف موجود یک سازمان را فراهم می­ کند.

۷٫ نرم افزار ارزیابی عملکرد نظم آران

نرم افزار ارزیابی عملکرد نظم آران، شاخص‌های عمومی و اختصاصی برای کارکنان را با توجه به برنامه‌ها و اهداف استراتژیک سازمان شناسایی می‌کند. بر این اساس انعطاف در تعریف و گروه بندی شاخص‌ها و سنجه‌ها از مزیت‌های این نرم افزار محسوب می‌شود. در این نرم افزار تعریف اطلاعات اولیه ارزیابی شامل ارزیاب‌ها و شاخص‌ها، سنجه‌ها و … به صورت پویا در سیستم، برای هر دوره ارزیابی و استفاده از سوابق اطلاعات به انتخاب کاربر در دوره‌های ارزیابی انجام می‌شود، این قابلیت توانایی‌های کاربری این سیستم برای مدیران منابع انسانی افزایش می‌دهد.

۸٫ نرم افزار ارزیابی عملکرد آی‌کن

نرم‌ افزار ارزیابی عملکرد آی‌کن، با طراحی فرم‌ها و فرآیندهای هوشمند ، امکانات زیادی را در اختیار مدیران منابع انسانی قرار می‌دهد. از جمله امکانات این نرم افزار امکان تفکیک فرم‌های ارزشیابی مدیران و کارکنان، امکان محاسبه امتیازات ازشیابی به صورت اتوماتیک، امکان گزارش‌دهی از نتایج ارزشیابی انجام شده به تفکیک هر فرد.

۹٫ نرم افزار ارزیابی عملکرد داتیس

نرم افزار ارزیابی عملکرد داتیس، علاوه بر پیگیری اجرای اهداف، مقاصد و برنامه ها، پیشرفت عملکردها را نیز در فواصل زمانی معین پایش می‌کند. مقایسه عملکردهای حقیقی با عملکردهای برنامه ریزی شده مبنایی را برای ارزشیابی‌های دوره‌ای فراهم می کند. داشبورد مدیریتی داتیس جمع آوری اطلاعات، سنجش شاخص‌ها و تولید نتایج در قالب نمودارها تولید شده را تسهیل می‌کند و مدیران را در مسیر کنترل و پایش عملکرد یاری می‌کند.

۱۰٫ نرم افزار ارزیابی عملکرد پیوست

نرم افزار پیوست، ز دو بخش تشکیل شده است: بخش اول؛ طراحی و گردش فرم‌های ارزیابی است که برحسب عوامل و پارامترهای انتخابی در سازمان، فرم‌های ارزیابی را تکمیل و ثبت می‌نماید. بخش دوم؛ استخراج و ثبت خلاصه امتیازات تحصیل شده از فرم‌های ارزیابی و ثبت آن در سیستم پرسنلی می‌باشد که گزارش‌های دوره‌ای تفکیکی را در اختیار بخش ارزیابی و گزارش‌های کاملی را در اختیار واحد پرسنلی می‌گذارد.

نتیجه:

یک تیم منابع انسانی با عملکرد بالا برای رقابتی ماندن به بهترین نرم افزار منابع انسانی نیاز دارد. سنجمان به شما کمک می کند تا منابع انسانی خود را به صورت بهینه مدیریت کنید و  با تصمیم‌گیری دقیق، کیفیت و کارایی شرکت خود را افزایش دهید. برای دریافت نرم افزار منابع انسانی سنجمان کلیک کنید

پیشنهاداتی برای مطالعه بیشتر:

برای دریافت فایل word و pdf کلیک کنید

Summary
Author Rating
Aggregate Rating
5 based on 1 votes
Software Name
نرم افزار منابع انسانی آنلاین سنجمان
Operating System
نرم افزار منابع انسانی آنلاین سنجمان
Software Category
نرم افزار سازمانی منابع انسانی
Landing Page

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست