۳ نمونه از رضایت سنجی مشتری شرکت های بزرگ. نظرسنجی مشتری یکی از راه های موثر برای دستیابی به نیازهای مشتری است. که ویژگی ها فردی و وضعیت بازار را در نظر می گیرد. بسیاری از شرکت های موفق (حتی شرکت های کوچک) به طور جدی از نظرسنجی مشتری استفاده می کنند. در این مطلب می خواهیم مثال های فوق العاده ای از نظرسنجی مشتری در کمپانی های بزرگ را شرح دهیم.
۳ نمونه از رضایت سنجی مشتری شرکت های بزرگ:
تاکو بل (Taco Bell):
کیفیت و سرویس تجربه استاندارد ضروری برای هر رستورانی است (و یک کمپانی ملی مثل تاکوبل برمبنای بسیاری از مقیاس ها مشکلاتش را تشخیص می دهد و کیفیتش را بالا می برد.
هر شعبه از تاکوبل در کشور این فرصت را به شما می دهد که در تجربه نهارخوری فرصت پر کردن نظرسنجی داشته باشید. نظرسنجی به سرعت انجام می شود و به شما این اجازه را می دهد که درباره عامل هایی مثل کیفیت غذا و سرویس نظرتان را به کمپانی اعلام کنید.
هر شعبه تاکو بل در کشوراین فرصت را به شما می دهد که در تجربه غذا خوری با این رستوران نظرسنجی پر کنید. این نظرسنجی بسیار سریع انجام می شود و از این طریق می توانید در مورد عواملی مانند مواد غذایی و سرویس نظر دهید. برخی از ویژگی های این نظرسنجی شامل:
  • تاکوبل کارکنانش را تشویق می کند تا از مشتریان بخواهند نظرسنجی پر کنند.
  • رسیدها با اطلاعات نظرسنجی چاپ می شود.
  • مشتریان می توانند در نظرسنجی آنلاین شرکت کنند.
  • مشتریان با پر کردن نظرسنجی وارد یک قرعه کشی می شوند.
فورد (Ford):
شرکت های خودرو به اطلاعات گسترده ای درباره ویژگی های رقابتی، تجربه مشتریان با اتوموبیل های فعلی شان، تجربه کاری با شرکت های اتوموبیل، و ویژگی های اتومبیل مورد علاقه مشتریان نیاز دارند. این یک چالش بزرگ ویژه برای شرکت های خودرو است به دلیل این حقیقت که مدل و سلیقه زیادی در این زمینه وجود دارد. برنامه نظرسنجی مشتری فورد تمام این عوامل را ادغام کرده است و به نسبت خواسته هایی که  از مشتریان دریافت می کند برای نوآوری های آینده برنامه ریزی می کند.
نیروگاه جی دی (J.D. Power):
همه به گاز و برق نیاز دارند (به این معنی که مشتریان نیروگاه ها وسیع و متنوع هستند.) نیروگاه J.D. یک برنامه نظرسنجی مشتری عالی اجرا می کند و از این طریق خودش را با سایر شرکت ها در این صنعت مقایسه می کند. رضایت مشتری، سرویس به مشتری، و خدمات ابزار برق اضطراری همگی از عوامل کلیدی پیمایش در این صنعت هستند.
این نمونه های بزرگ و واقعی از پیمایش مشتری می تواند به شما در راستای توسعه یک برنامه موثر برای نظرسنجی مشتری کمک کند.
۳ نمونه از رضایت سنجی مشتری شرکت های بزرگ
منبع: https://www.mtabsurveyanalysis.com
الهه مهاجر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست