مشاغلی که به تعامل اجتماعی کمی نیاز دارد

برخی از افراد با افتخار خود را به عنوان «افراد اجتماعی» می‌دانند و بنابراین ممکن است در خدمات مشتری و سایر حرفه‌های تعاملی برتر باشند. با این حال، برخی درونگراتر هستند و وقتی به حال خود رها می‌شوند برتری می‌یابند. برخی از افراد زمانی که مستقل کار می‌کنند بسیار خوشحال هستند.

اگر تنهایی را ترجیح می‌دهید، شغلی که به تعامل انسانی کمی نیاز دارد ممکن است بهترین مسیر برای موفقیت حرفه‌ای شما باشد. این روزها، مشاغل بیشتر و بیشتری کار از راه دور را ارائه می‌دهند، بنابراین عدم نیاز به کار با مردم به طور فزاینده ای محتمل است. در این مقاله، مشاغلی را مورد بحث قرار می‌دهیم که به تعامل اجتماعی کمی نیاز دارند.

مشاغلی که مجبور نیستید با مردم سر و کار داشته باشید

بسیاری از صنایع به طور طبیعی نیاز به تعامل اندک یا بدون تعامل با مردم دارند. به عنوان مثال، زمینه‌هایی مانند فناوری، تحقیق و نوشتن، بیشتر از روابط بین فردی شامل کار مستقل هستند. موفقیت در این نوع صنایع اغلب به تولید مربوط می‌شود و اگر به تنهایی خوب کار کنید ممکن است متوجه شوید که در آنها عملکرد خوبی دارید.

نگهبان

یک نگهبان مسئول تمیز کردن و نگهداری ساختمان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، مدارس و مشاغل است. آنها اغلب در شب کار می‌کنند که امکانات به روی عموم باز نیست.

منشی ورود اطلاعات

کارمند ورود داده‌ها اطلاعات را در سیستم‌های کامپیوتری وارد کرده و به روز می‌کند. آن‌ها اطلاعاتی مانند حساب‌های دریافتنی، حساب‌های پرداختنی، موجودی و سایر داده‌ها را مدیریت می‌کنند. آن‌ها معمولأ به طور مستقل در یک محیط اداری کار می‌کنند.

حفاظت فیزیکی

حفاظت فیزیکی به گشت زنی می‌پردازند و ساختمان‌ها و اموال را از آسیب محافظت می‌کنند. آنها بازدیدکنندگان از مشاغل و سایر امکانات را زیر نظر دارند، فیدهای دوربین های امنیتی را مشاهده می‌کنند و با مجریان قانون مشورت می‌کنند. برخی از نگهبانان شب هنگام که ساختمان‌ها به روی عموم بسته است کار می‌کنند.

نسخه‌نویس

یک نسخه‌نویس پزشکی ارتباطات شفاهی مراقبت‌های بهداشتی (مانند دیکته پزشک) را به اسناد تایپ شده تبدیل می‌کند. آنها رونوشت‌های خود را به دقت تصحیح می‌کنند و طبق خط مشی‌های کارفرمای خود آن‌ها را آپلود یا بایگانی می‌کنند. رونویس‌های پزشکی اغلب به طور مستقل در یک محیط اداری یا در خانه کار می‌کنند.

تکنسین دامپزشکی

تکنسین های دامپزشکی به مراقبت از حیوانات در کلینیک های دامپزشکی کمک می‌کنند. آنها نمونه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، به دامپزشک در طول جراحی کمک می‌کنند و شرایط ایمن را برای حیوانات در کلینیک حفظ می‌کنند. تکنسین‌های دامپزشکی گهگاه با صاحبان حیوانات خانگی برای جمع‌آوری اطلاعات تشخیصی ارتباط برقرار می‌کنند.

طراح گرافیک

طراحان گرافیک از رایانه‌ها برای ایجاد تصاویری استفاده می‌کنند که در بازاریابی، تبلیغات، انتشارات چاپی و منابع آنلاین استفاده می‌شود. آنها از ترکیبی از ایده‌های خود و دستورالعمل‌های کارفرمای خود برای ایجاد تصاویر خود استفاده می‌کنند. طراحان گرافیک اغلب به طور مستقل در یک محیط اداری یا در خانه کار می‌کنند.

تکنسین آزمایشگاه

تکنسین‌های آزمایشگاه آزمایش‌های پزشکی، علمی و فناوری را در محیط آزمایشگاه انجام می‌دهند. وظایف آنها اغلب شامل کالیبراسیون تجهیزات، ثبت داده‌ها و گزارش صحیح اطلاعات است. تکنسین‌های آزمایشگاهی در زمینه‌های مختلف، اغلب در صنعت مراقبت های بهداشتی کار می‌کنند.

حسابدار

حسابدار مسئول بررسی اطلاعات مالی افراد، مشاغل و سازمان‌ها و اطمینان از عملکرد دقیق و کارآمد آنها است. حسابداران گزارش‌های مخارج، حسابرسی داخلی و تهیه مالیات را مدیریت می‌کنند. آنها کار خود را به صورت مستقل به عنوان کارمند یک شرکت حسابداری یا به عنوان حسابدار مستقل انجام می دهند.

 نویسنده فنی

نویسندگان فنی اسنادی مانند کتابچه راهنما ایجاد می‌کنند که خوانندگان به راحتی می‌توانند آن را درک کنند. آنها تحقیق می‌کنند، ایده‌های خود را سازماندهی می‌کنند، واضح می‌نویسند و کار خود را با دقت اصلاح می‌کنند. نویسندگان فنی برای شرکت های صنعتی یا به صورت آزاد کار می‌کنند.

 راننده کامیون

رانندگان کامیون بارها را از نقطه‌ای به نقطه دیگر با کامیون‌های سنگین حمل می‌کنند. آنها مسئول بارگیری و تخلیه بار، رانندگی ایمن در محدوده قوانین قابل اجرا و تکمیل مدارک مورد نیاز هستند. آنها می‌توانند روزها یا هفته‌ها را در حین کار دور از خانه بگذرانند.

نقشه بردار

نقشه برداران مرزهای دارایی را برای افراد، مشاغل و سازمان‌ها اندازه گیری و ثبت می‌کنند. آنها اغلب از تجهیزات پیشرفته برای انجام وظایف شغلی خود استفاده می‌کنند و نتایج خود را در اختیار معماران، مدیران ساخت و ساز و سایر متخصصان قرار می‌دهند. نقشه برداران معمولأ به صورت مستقل یا با یک تیم کوچک در فضای باز کار می‌کنند.

تحلیلگر داده

یک تحلیلگر داده مسئول جمع‌آوری، سازماندهی و تفسیر حجم زیادی از اطلاعات با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری است. شرکت‌ها می‌توانند از این اطلاعات برای هدایت تصمیمات تجاری خود استفاده کنند. تحلیلگران داده اغلب به طور مستقل در یک محیط اداری کار می‌کنند.

مهندس نرم افزار

مهندسان نرم افزار سیستم‌های نرم‌افزاری را برای مشاغل برنامه‌ریزی و توسعه می‌دهند. محصولاتی که آنها توسعه می‌دهند، می‌تواند شامل بازی‌ها، ابزارهای شبکه، سیستم عامل‌ها و برنامه‌های کامپیوتری باشد. مهندسان نرم افزار عمدتأ به طور مستقل در یک دفتر یا از خانه کار می‌کنند.

 اکچوئری

یک اکچوئر مسئول ارزیابی ریسک سناریوهای مختلف از طرف یک شرکت بیمه است. سپس شرکت از این اطلاعات برای تعیین حق بیمه و نرخ استفاده می‌کند. اکچوئرها عمدتأ به طور مستقل و معمولأ در یک محیط اداری کار می‌کنند.

تحلیلگر داده

تحلیلگر داده، داده‌های خام را پردازش می‌کنند و آن داده‌ها را به گونه‌ای که مصرف‌کنندگان می‌توانند درک کنند، انتقال می‌دهند. آنها از داده‌ها، برنامه‌نویسی و مهارت‌های آماری برای کمک به رهبران کسب و کار در تصمیم‌گیری بر اساس این اطلاعات استفاده می‌کنند. تحلیلگر داده معمولأ به طور مستقل در یک دفتر یا از خانه کار می‌کنند. S

بیشتر بخوانید:

تست های شخصیتی استخدام: چیستی و تیپ‌های رایج (۱)

هوش چندگانه گاردنر

نقاط قوت کلیفتون

Summary
software image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Software Name
سنجمان
Operating System
وب اپلیکیشن
Software Category
نرم افزار سازمانی منابع انسانی
Landing Page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید