:
hiting

سامانه جذب و استخدام
برای دریافت دمو

کلیک کنید

در مقالات قبلی با نرم افزار جذب و استخدام به طور کامل آشنا شده‌اید در این مقاله به بررسی مقایسه مزیت‌ها و رقابت‌های نرم افزارهای داخلی ایرانی، می‌پردازیم.

زندگی امروزه‌ی انسان‌ها چه در بعد شخصی و چه در بعد حرفه ایی با توسعه تکنولوژی دستخوش تحول و دگرگونی است. در این میان فرآیندهای جذب و استخدام و مدیریت منابع انسانی نیز با استفاده از فناوری ATS، از ابزارهای پیشرفته مدیریتی بهره‌مند گشت. گرچه بسیاری از شرکت‌ها هنوز هم فرآیند استخدام را به روش سنتی انجام می‌دهند اما اکنون زمان تغییر و به روز شدن است در ادامه به معرفی چند پلتفرم جذب و استخدام در ایران می‌پردازیم عبارتند از:

چرا سنجمان بهترین نرم افزار جذب و استخدام است؟

گروه سنجمان برای نخستین بار در ایران اقدام به طراحی نرم‌افزار جذب و استخدام نمود. مزیت سامانه سنجمان (ATS)، تصمیم‌گیری دقیق، افزایش کیفیت و کاهش زمان استخدام است. 

این سامانه با ساخت موقعیت شغلی مورد نظر، اطلاعات آن به صورت تفکیک شده از دیگر موقعیت ها، نمایش می‌دهد. قابلیتی ایجاد می‌کند تا دیگر کارمندانی که در فرآیند استخدام نقش دارند، به رزومه‌ها دسترسی پیدا کنند. همچنین امکان اظهار نظر و امتیاز دادن به رزومه‌ها توسط افراد مختلف را فراهم می‌کند تا از این امتیازات در نهایت میانگین گرفته شود. این سامانه از طریق نمایش تمام اطلاعات هر فرد و رزومه و سایر اطلاعات مورد نیاز سازمان پروفایل کارجویان را مدیریت می‌کند و وضعیت رزومه ها به صورت (در حال مصاحبه و رد شده و استخدام شده)، تعیین می‌کند. علاوه بر این کارفرما می تواند اطلاعات مختلفی (مثل اطلاعات فردی دانشگاه و سابقه کاری و حتی مهارت ها) از کارجویان به انتخاب خود بخواهد.

برای دیدن دموی معرفی سنجمان کلیک کنید.

مزیت رقابتی سنجمان

ارسال درخواست کارجو

شما می توانید اطلاعات مختلفی از کارجویان به انتخاب خود بخواهید مثل اطلاعات فردی دانشگاه و سابقه کاری و حتی مهارت ها.

مدیریت پروفایل کارجویان

نمایش تمام اطلاعات هر فرد و رزومه و اطلاعات دیگر مورد نیاز سازمان و امکان تعیین وضعیت رزومه ها به صورت مصاحبه و رد شده و استخدام شده

مدیریت دسترسی به رزومه‌ها

تعیین دسترسی برای دیگر کارمندان برای دسترسی به رزومه ها و امکان نظر دادن و امتیاز دادن به رزومه ها توسط افراد مختلف و متوسط گرفتن از این امتیازت.

تفکیک موقعیت‌های شغلی

با ساخت هر موقعیت شغلی اطلاعات آن به صورت تفکیک شده از دیگر موقعیت ها در اختیار شماست.

اعلان وضعیت کارجو

ارسال ایمیل تعیین وضعیت به صورت اتوماتیک به کارجوها بدون نیاز به تماس تلفنی حتی برای تعیین زمان مصاحبه.

مرتب سازی رزومه‌ها

فیلترهای مختلف برای تفکیک و مرتب سازی رزومه ها که با چند کلیک می توانید به جستجو در زومه ها بپردازید.

امتیاز دهی به کارجویان

ارسال امتیاز و نظر توسط افراد مختلف برای یک موقعیت شغلی و ایجاد رتبه بندی از کارجویان .

تست‌های مهارتی و روانشناسی

انواع تست‌های مهارتی و روانشناسی همراه با کارنامه گرافیکی آنلاین که به شما برای انتخاب بهترین کارجو کمک می کند.

برای مقایسه نمونه های خارجی کلیک کنید

نرم افزار جذب و استخدام پیوست

 سیستم اتوماسیون پیوست فرآیند دریافت و ثبت رزومه متقاضیان استخدام تا انجام مراحل گزینش و درنهایت استخدام پرسنل را به طور کامل پوشش می دهد. ویژگی‌های شاخص این نرم افزار عبارتست از :

  • کاهش چشمگیر هزینه‏ های مرتبط با فرآیند استخدام
  • بکارگیری نیروی انسانی متناسب با شاخص‏ها و اهداف معین
  • ارزیابی جامع و مکانیزه در ارتباط با نیازهای استخدامی سازمان

نرم افزار جذب و استخدام کمپ

سیستم نرم افزاری هوشمند کمپ،  برای عملیات جذب واستخدام شرکت‌ها که کلیه اطلاعات و دستمایه‌های لازم برای کنترل فرآیند استخدام را بصورت مکانیزه و یکپارچه جمع آوری می‌کند. سپس در اختیار تیم استخدام سازمان ها قرار می‌دهد تا با استفاده از این نرم‌افزار ضمن نظارت و رصد وضعیت متقاضیان شغلی و بالا بردن راندمان جذب، هزینه‌های تمام شده در عملیات استخدام را کاهش ‌دهند.

نرم افزار جذب و استخدام آدیلار

با استفاده از نرم افزار آدیلار می‌توانید یک صفحه فرصت شغلی برای خود ایجاد کنید. با ساخت مراحل استخدامی خود در آدیلار و تعریف عملیات گروهی مانند ایمیل، ریجکت، پیامک و… دیگر کارجویان مدت زیادی در یک مرحله نمی‌مانند. در نهایت فرایند جذب و استخدام سازمان خود را با گزارش ساز آدیلار به زیر ذره بین می‌برد و به سادگی نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص می‌دهد.

نرم افزار جذب و استخدام پرگار

سیستم پرگار منطبق بر نیاز روز سازمان‌ها است. این نرم افزار با اتکاء به دانش‌های روز در حوزه منابع انسانی، برنامه‌ریزی دقیقی را به منظور جذب، تأمین و نگاهداشت نیروی انسانی مد نظر قرار می‌دهد. تا بتواند به عنوان اهرمی کارا دوشادوش کسب و کارها، برای دستیابی به بهره‌وری و اثربخشی پایدار قدم بردارد.

نرم افزار جذب و استخدام کندو

نرم افزار کندو، رزومه‌های باکیفیت را از منابع مختلف مانند جاب بوردها یا انواع کمپین ها دریافت و به صورت یکپارچه در پنل تان درون ریزی کنید. همچنین کمک می‌کند تا اعضای تیم تان را به صورت صحیح و ساختارمند در فرایند استخدام مشارکت دهید. با ایجاد ایونت‌های مختلف در سازمان مانند مصاحبه حضوری ، مصاحبه آنلاین، لغو مصاحبه، تست عملی… جزئیات رویداد به صورت خودکار به کارشناسان وکارجویان و ادمین پنل اطلاع رسانی می‌شود.

نرم افزار جذب و استخدام تیم‌یار

نرم افزار تیم‌یار سیستمی هوشمند است. از ویژگی‌های مهم این سیستم، ایجاد فضایی یکپارچه و مناسب برای دریافت و ارزیابی رزومه، مدیریت رزومه، گزارش‌دهی حرفه‌ای از منابع جمع‌آوری رزومه، ارائه جامع شرح شغل و…، می‌باشد.

نرم افزار جذب و استخدام تیناک

نرم افزار تیناک، سیستمی یکپارچه و مکانیزه با در نظر گرفتن تکنیک های عملیاتی جهت برترین گزینی است. زیرسیستم  جذب و استخدام علاوه بر طبقه بندی اطلاعات و به تبع آن سرعت عمل و دقت و سهولت کاربری، روال منظمی را در این راستا پیاده سازی می­‌نماید.

نرم افزار جذب و استخدام دکسیرو

نرم افزار دکسیرو، این سیستم که بر بستر شیرپوینت توسعه داده شده است. امکان نگهداری کلیه سوابق و اطلاعات کارکنان از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی وجود دارد. همچنین براساس فرآیندهای جذب، تکمیل اطلاعات پرونده، صدور انواع حکم و یا قرارداد،‌ ماموریت و یا مرخصی، چرخه‌های مورد نظر را بر اساس روال‌های سازمانی بطور اتوماتیک در این سیستم پوشش داده می‌شود.

پیشنهاداتی برای مطالعه بیشتر:

برای دریافت فایل word و pdf کلیک کنید:

Summary
software image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 1 votes
Software Name
سنجمان
Operating System
نرم افزار منابع انسانی آنلاین سنجمان
Software Category
وب اپلیکیشن
Landing Page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید