hiting

با ما استخدام کنید
برای دریافت دمو

کلیک کنید

ATS در ایران

در مقالات قبلی با سیتم ردیابی کارجویان ( ATS)، به طور کامل آشنا شده‌اید در این مقاله به بررسی مقایسه مزیت‌ها و رقابت‌های ATS های ایرانی، می‌پردازیم.

زندگی امروزه‌ی انسان‌ها چه در بعد شخصی و چه در بعد حرفه ایی با توسعه تکنولوژی دستخوش تحول و دگرگونی است. در این میان فرآیندهای جذب و استخدام و مدیریت منابع انسانی نیز با استفاده از فناوری ATS، از ابزارهای پیشرفته مدیریتی بهره‌مند گشت. گرچه بسیاری از شرکت‌ها هنوز هم فرآیند استخدام را به روش سنتی انجام می‌دهند اما اکنون زمان تغییر و به روز شدن است در ادامه به معرفی چند پلتفرم جذب و استخدام در ایران می‌پردازیم. ATS های ایرانی بر اساس تاریخ تأسیس عبارتند از:

سامانه سنجمان

گروه سنجمان برای نخستین بار در ایران اقدام به طراحی نرم‌افزار جذب و استخدام نمود. مزیت سامانه جذب و استخدام سنجمان (ATS)، تصمیم‌گیری دقیق، افزایش کیفیت و کاهش زمان استخدام است. این سامانه با ساخت موقعیت شغلی مورد نظر، اطلاعات آن به صورت تفکیک شده از دیگر موقعیت ها، نمایش می‌دهد. قابلیتی ایجاد می‌کند تا دیگر کارمندانی که در فرآیند استخدام نقش دارند، به رزومه‌ها دسترسی پیدا کنند. همچنین امکان اظهار نظر و امتیاز دادن به رزومه‌ها توسط افراد مختلف را فراهم می‌کند تا از این امتیازات در نهایت میانگین گرفته شود. این سامانه از طریق نمایش تمام اطلاعات هر فرد و رزومه و سایر اطلاعات مورد نیاز سازمان پروفایل کارجویان را مدیریت می‌کند و وضعیت رزومه ها به صورت (در حال مصاحبه و رد شده و استخدام شده)، تعیین می‌کند. علاوه بر این کارفرما می تواند اطلاعات مختلفی (مثل اطلاعات فردی دانشگاه و سابقه کاری و حتی مهارت ها) از کارجویان به انتخاب خود بخواهد.

برای دیدن دموی معرفی سنجمان کلیک کنید.

در فرآیند جذب تلنت‌ها و استعدادها، سنجمان امکان برگزاری انواع تست‌های مهارتی و روانشناسی همراه با کارنامه گرافیکی آنلاین را در اختیار کارفرما قرار می‌دهد تا بتوان بهترین کارجو را انتخاب کرد. سنجمان امکان رتبه بندی کارجویان را فراهم کرده است. همچنین برای مرتب سازی رزومه‌ها، فیلترهای مختلفی را برای تفکیک و مرتب سازی رزومه‌ها فراهم کرده که با چند کلیک می توانید به جستجو در رزومه ها بپردازید. وضعیت کارجو و تعیین زمان مصاحبه برای کارجویان، همچنین رد کردن یک کارجو را نیز با ارسال ایمیل به او اطلاع رسانی می شود.

سنجمان

سنجمان به شما کمک می‌کند تا در هر موقعیت شغلی همواره صفی از رزومه‌های جدید داشته باشید که خیلی سریع با ابزارهای مدیریت رزومه و فیلتر‌های سنجمان به غربال آنها بپردازید و افراد مناسب را دعوت به مصاحبه کنید. یکی از مشکلات مدیران منابع انسانی در تجمیع و مدیریت رزومه‌ها،  گم شدن رزومه‌ها و غیر قابل ردگیری بودن آنها و بسیاری از مشکلات دیگراست. سنجمان با ایجاد امکان مدیریت گرافیکی رزومه‌ها امکان تعیین وقت مصاحبه و اطلاع رسانی آنلاین در کنار امکان امتیازدهی افراد مختلف به رزومه‌ها ابزار مناسبی برای مدیریت بهتر رزومه‌های دریافتی شما می‌باشد.

سامانه آدیلار

سامانه آدیلار، یک پلتفرم برای مدیریت هوشمند استخدام ( ATS) است. این سامانه خدمات خود را در چند بخش به کارفرمایان ارائه می‌دهد: تعیین سطح دسترسی، خواندن رزومه کارجویان، اتوماتیک شدن فرآیند، گزارش‌گیری، فرم ساز، ارزیابی کارجو. با ساخت مراحل استخدامی به صورت سفارشی و تعریف عملیات گروهی مانند ایمیل، ریجکت، پیامک و… دیگر کارجویان مدت زیادی در یک مرحله نمی‌مانند. در نهایت فرآیند جذب و استخدام سازمان با استفاده از گزارش ساز آدیلار بررسی می‌شود.

سامانه کمپ استخدام

کمپ استخدام، یکی دیگر از سامانه‌های جذب و استخدام (ATS) است. ویژگی‌های این نرم‌ افزار استخدامی شامل پرتال شغلی اختصاصی جهت اعلام فرصت‌های شغلی باز سازمان، آرشیو مدیریت رزومه و اپلیکیشن متقاضیان شغلی، ثبت نتیجه مصاحبه در مورد هر متقاضی، ایجاد تیم استخدام و تخصیص نفرات تیم استخدام به متقاضیان هر فرصت شغلی، سیستم تعیین شاخص ارزیابی برای متقاضیان شغلی، تعریف ورک فلو برای هر پروژه استخدامی و رصد کردن وضعیت متقاضیان بر روی مسیر جذب و استخدام، ارائه گزارشات از پیشرفت پروژه‌های استخدامی، ورود رزومه به روش‌های گوناگون، تعیین زمان مصاحبه و برچسب گذاری رزومه‌ متقاضیان است.

سامانه‌ی کاربوم

سامانه کاربوم، یک نرم‌افزار مدیریت فرآیند استخدام (ATS) است. کاربوم بر این باور است که فرآیند استخدام یک فرآیند خطی و یکسان برای همه‌ی شرکت‌ها نیست. استخدام برای هر موقعیت شغلی و هر سطح سازمانی، نیازمندی‌های خاص خودش را دارد. در این سامانه ابتدا متناسب با آگهی موردنظرتان، فرآیند استخدام را شخصی سازی می‌کنید. سپس، بر اساس نیاز آگهی استخدامی، واحدها و افراد مورد نظرتان را به فرآیند استخدام اضافه کنید. این ابزار امکان بارگذاری رزومه را در پنل شخصی فراهم می‌کند. و یک تقویم استخدام فراهم می‌کند که از تداخل برنامه‌های مرتبط با استخدام جلوگیری می‌کند. در گام بعدی، سؤالات یکدست و یکپارچه‌ای برای مصاحبه و یک معیار استاندارد برای ارزیابی مصاحبه شوندگان فراهم می‌کند. در نهایت به کارفرما کمک می‌کند تا یک صفحه برند کارفرمایی در وبسایت سازمان ایجاد و آگهی‌های استخدامی را در آنجا به نمایش بگذارید تا رزومه‌ی بیشتری دریافت کنید.

سامانه‌ی کندو

کندو، یک سیستم یکپارچه مدیریت فرآیند جذب و استخدام(ATS) نیروی انسانی است. یک نرم افزار تحت وب که به صورت سرویس ابری در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.  قابلیت‌هایی که این سامانه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد عبارتند از: ایجاد صفحه فرصت‌های شغلی،تعریف شغل و انتشار آن، ایجاد فرم استخدام متناسب با هر شغل، دریافت رزومه از منابع متفاوت، تنظیم مصاحبه و ارزیابی کارجو، ارسال خودکار ایمیل های اطلاع رسانی در مراحل مختلف، مصاحبه آنلاین و گزارش گیری از kpi های فرایند استخدام.

سامانه‌ی پرگار

برند سامانه نوین، سیستم جذب و استخدام پرگار را طراحی و پیاده‌سازی نمود. پرگار در ATS خود، ردیف‌های شغلی مورد نظر، برای ثبت اطلاعات استخدامی کارجویان را ایجاد می‌کند. در گام بعدی شرایط احراز کارجو را بررسی و یک کد رهگیری در اختیار فرد قرار می‌دهد. امکان دریافت انواع گزارش‌گیری‌های مدیریتی در سیستم به صورت نمودار و تصویر در اختیار کارفرما قرا می‌دهد. امکان تأیید یا رد درخواست استخدامی متقاضی را فراهم می‌کنم. در نهایت صدور پیش‌نویس قرارداد به صورت خودکار، تخصیص شماره پرسنلی و قابلیت ثبت کردن خودکار اطلاعات متقاضیان استخدام شده در سیستم پرسنلی را ممکن می‌سازد.

سامانه سها

سامانه سها، یک پلتفرم ابری مدیریت فرآیند جذب و استخدام (ATS) است. کارفرما در این سامانه می‌تواند فرصت‌های شغلی را تعریف کنید. علاوه برآن فرم دریافت رزومه برای آن فرصت شغلی را به راحتی در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. استخدام‌کنندگان می‌توانند روی هر رزومه یادداشت بنویسند و حتی رزومه‌هایی که بایگانی می‌شوند نیز در آینده می‌توانند برای فرصت‌های شغلی بعدی مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع این امکان برای مدیران منابع انسانی در نظر گرفته شده تا با قرار دادن فرم عمومی دعوت به همکاری در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی شرکت، رزومه‌ی افراد علاقمند به همکاری را دریافت کنید. در زمان مورد نیاز، آن‌ها را برای استخدام به شرکت خود دعوت نمایید.

برای دریافت مقاله‌ایی با عنوان معرفی ۱۰ نرم افزار برتر سیستم های ردیابی کارجویان (ATS) در سال ۲۰۲۱ کلیک کنید.

hiting

با ما استخدام کنید
برای دریافت دمو

کلیک کنید

پیشنهاداتی برای مطالعه بیشتر:

Summary
software image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 1 votes
Software Name
نرم افزار منابع انسانی آنلاین سنجمان
Operating System
وب اپلیکیشن
Software Category
نرم افزار سازمانی منابع انسانی
Landing Page

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید