نظرسنجی آنلاین

نظرسنجی آنلاین پرسشنامه ای است که مخاطبان می توانند از طریق اینترنت آن را تکمیل کنند. نظرسنجی های آنلاین معمولا به صورت فرم های تحت وب با یک پایگاه داده برای ذخیره پاسخ و نرم افزار آماری برای ارائه تجزیه و تحلیل ایجاد شده است. غالبا برای تکمیل نظرسنجی ها موارد تشویقی از قبیل جایزه، سرویس رایگان خدمات و غیره برای کاربران گذاشته می شود.

 

اغلب شرکت ها برای یافتن درک عمیق تری از سلیقه ها و نظرات مشتریان خود از نظرسنجی های آنلاین استفاده می کنند. مانند نظرسنجی های سنتی، نظرسنجی آنلاین را می توان به دو روش اساسی مورد استفاده قرار داد:

  • ایجاد نظرسنجی برای کشف اطلاعات اولیه در مورد مشتریان، از جمله اطلاعات جمعیتی (سن، سطح تحصیلات و غیره) اطلاعات گسترده تر در مورد مشتریان (فعالیت های مشتری)
  • ایجاد نظرسنجی در مورد یک محصول، خدمت یا نام تجاری خاص، در جهت کشف واکنش مصرف کنندگان به آن است.

در مقابل نظر سنجی سنتی، نظرسنجی آنلاین نمونه ای با مخاطبان گسترده تر و هزینه کمتر ارائه می دهد.

 

نظرسنجی آنلاین

نظرسنجی آنلاین

در دنیای کسب و کار، یک ایده تست نشده یک ایده بد است.

 

قبل از صرف میلیون ها تومان برای طراحی، ساخت و بازاریابی محصول، اول بفهمید که آیا کسی به محصول شما نیاز دارد؟ این فرآیند را تحقیقات بازار می نامند.

تحقیقات بازار، یک کسب و کار بزرگ است. شرکت های آمریکایی سالانه میلیاردها دلار صرف گروه های تمرکز، تست محصول، مصاحبه ها و نظرسنجی ها می کنند.

 

ساخت نظرسنجی آنلاین

برای ساخت نظرسنجی آنلاین ابتدا وارد سامانه سنجآپ شوید. از منو داشبورد ابتدا احراز هویت کرده و کد پیامکی را وارد کنید. بعد از احراز هویت وارد قسمت ساخت پرسشنامه شوید و سوالات نظرسنجی را وارد کنید و در نهایت لینک انتشار نظرسنجی را پخش کنید. در بخش پرسشنامه های من می توانید نتایج را به صورت آنلاین مشاهده کنید و فایل خروجی داده ها را با فرمت اکسل دریافت کنید.

سامانه سنجآپ یک پلتفرم نظرسنجی آنلاین است. که علاوه بر پلن های قیمت گذاری شده یک پلن رایگان در دسترس عموم قرار داده است.

 

online survey

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • نیلوفر
    17/10/12 15:44

    سایت عالیه مطالبش به روز هس ممنون از زحماتتون

    پاسخ
    • الهه مهاجر
      17/10/14 11:25

      سلام دوست عزیز
      ممنون که مطالب ما رو پیگیری و مطالعه می کنید.
      موفق باشید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست