انیاگرام برای رهبران کسب و کار

انیاگرام برای رهبران کسب و کار: چگونه رئیس بهتری باشیم

انیاگرام چیست؟

خوب، بیایید با آنچه که نیست شروع کنیم: این فقط یک تست شخصیتی دیگر نیست. تست‌های شخصیت به شما کمک می‌کند تا نحوه دریافت، پردازش و عمل بر روی اطلاعات را تعیین کنید. انیاگرام متفاوت است. این تست راهنمایی ست برای کشف خود و رشد شخصی بر اساس نه تیپ شخصیتی اساسی.

منحصر به فرد بودن انیاگرام در کمک به ما در درک دلیل انجام کاری است که انجام می‌دهیم. همچنین کمک می‌کند انگیزه‌های اصلی خود را درک کنیم، سپس به ما بینش عمیق‌تری در مورد اینکه چرا به روش‌های خاصی فکر می‌کنیم، احساس می‌کنیم و عمل می‌کنیم، می‌دهد. R

مزایای انیاگرام در محل کار

درک Enneagram، در یک محیط کار می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد. مانند کاهش استرس ناشی از کار، ایجاد انسجام تیم و بهبود کارایی کلی. شرکت‌ها و تیم‌ها از افراد تشکیل شده‌اند. مردم همه فکر می‌کنند، احساس می‌کنند و عمل می‌کنند. دانستن این که چرا یک فرد آنگونه فکر می کند، احساس می‌کند و عمل می‌کند، می‌تواند یک مزیت استراتژیک برای ایجاد یک تیم موثرتر باشد.

به عنوان مثال، یک شرکت من را استخدام کرد تا با کل تیم مدیریت بازاریابی آنها کار کنم. ما از Enneagram استفاده کردیم تا به آنها کمک کنیم تا بفهمند که چگونه در استرس واکنش نشان می‌دهند، چگونه تعارض را مدیریت می‌کنند و چگونه انگیزه اصلی خود را شناسایی می‌کنند. این ویژگی‌ها و سایر ویژگی‌ها در میان تیم مورد بررسی و بحث قرار گرفت. نتیجه؟ تیم آنها بارها به عنوان موثرترین تیم در سازمان شناسایی شده است.

برای انجام تست آنلاین انیاگرام کلیک کنید

چگونه انیاگرام خود را به عنوان یک رهبر کسب و کار مشخص کنید

بهترین راه برای تعیین نوع خود، کمک گرفتن از یک متخصص Enneagram است. ارزیابی اولیه اغلب به عنوان نقطه شروع عمل می‌کند. یک متخصص باتجربه انیاگرام، بینش و درک عمیق‌تری را برای یافتن نوع انیاگرام ارائه می‌دهد. کشف زمینه‌هایی مانند انگیزه، ترس‌ها، خواسته‌ها و غیره از طریق گفتگو آشکار می‌شود.

برای مطالعه ادامه مقاله کلیک کنید: انیاگرام: چگونه رئیس بهتری باشیم

سنجمان را امتحان کنید!

با استفاده از سنجمان، در زمان صرفه جویی کنید

مطالب مرتبط